De ce îşi pierde Romtelecom clienţii - Reflecţii economice

luni, 15 noiembrie 2010

De ce îşi pierde Romtelecom clienţii

Am decis să renunţ la ultimul post telefonic fix Romtelecom la una dintre firmele mele. Firma respectivă era client al Romtelecom de 17 ani. Client bun platnic întotdeauna. Când am decis să renunţ la ultimul post telefonic, aducând după sine şi rezilierea contractului (de fapt, nu ştiu dacă am avut vreodată un contract), am întrebat la serviciul clienţi ce trebuie să fac cu ultima factură, dinaintea celei care avea să facă reglarea finală şi trebuia să fie negativă, adică să ni se restituie nişte bani plătiţi în avans. Mi s-a răspuns să nu o plătim, să aşteptăm factura finală, negativă şi să plătim soldul final. Am ascultat sfatul.

În consecinţă, am aşteptat factura finală, pe care Romtelecom a găsit de cuviinţă să însereze anunţul din facsimil, prin care operatorul de telefonie ameninţă un client vechi şi bun platnic că îl va da pe mâna recuperatorilor. Halal comportament de afaceri!


Romtelecom, deşi cu management străin în prezent, a rămas cu reflexele şi metehnele din vreme în care era operator monopolist pe telefonia fixă.

Citiţi pe tema Romtelecon şi articolele anterioare: Uşor off-topic: Romtelecom, tehnologia şi afacerile, Ca şi statul român, Romtelecom vrea să stoarcă bani din orice şi Povestea portării unui număr de telefon fix din Romtelecom în RCS & RDS.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © 2008 Design 'Minimalist E' de Ourblogtemplates.com

Sus