Intoxicarea de ieri. Se ascute lupta dintre târgurile imobiliare
În articolul de ieri, am citat, fără comentarii, textele a două e-mail-uri. Unul venea de la adresa de e-mail vlasceanu.vlad@gmail.com şi comunica faptul că următoarea ediţie a târgului imobiliar Timon se amână din cauza condiţiilor de piaţă. Mi s-a părut ciudat faptul că un comunicat al unei companii care are propriul domeniu de internet trimite de pe o adresă de gmail. Cel de-al doilea a e-mail, sosit cu doar o jumătate de oră mai devreme, ridica un alt târg imobiliar care urmează să aibă loc. Mi s-a părut stranie această alăturare şi tocmai de aceea nu am făcut comentarii.
Azi a ieşit la iveală faptul că documentul Word semnat Vlad Vlăsceanu avea în proprietăţi compania Zero Point, organizatoare a celuilalt târg, şi avea drept autor pe Lavinia Dinu.
Vlad Vlăsceanu a declarat pentru Imopedia.ro:
"Cu toţii ştim că dacă salvăm documentul şi dăm click dreapta în properties - details aflăm autorul. Este într-adevăr regretabil ce se întâmplă şi mai ales atunci când documentul este scris de către Lavinia Dinu de la compania Zero Point (nimeni alta decât una dintre companiile organizatoare Project Expo). Cred că la această ultimă dată când scriu aici, pe blog, comentariile sunt de prisos! Pe de altă parte, Admedia Consulta, compania organizatoare a tIMOn - Târgul Imobiliar Naţional se va adresa mâine atât Ministerului Finantelor - departamentul de practici neloiale, cât şi IGP."
Sorin Săraru, organizator Project Expo, a declarat:
"Este o glumă proastă! Am primit şi eu mailul acesta mai devreme. Pot să vă spun sincer că nimeni, nici din firma mea, Project Events, nici din Zero Point Consulting nu ar face ceva de genul acesta. Piaţa târgurilor imobiliare e o piaţă liberă şi anul acesta a demonstrate cel mai bine acest lucru! Cine a făcut asta clar are o problema cu tine Vlad şi s-a folosit de noi. În plus la Zero Point Consulting nu există nicio Lavinia, sunt doar trei băieţi. Îmi pare rău ca numele nostru apare într-un joc unde nu avem ce căuta."
La rândul său, Cosmin Radu, alt organizator Project Expo, adaugă:
"Nicio persoană implicată într-un fel sau altul în organizarea Project Expo nu ar face astfel de afirmaţii/declaraţii/glume vreodată, pentru că la noi se lucrează în baza unor contracte foarte stricte, dar şi pentru că întotdeauna există şi reversul medaliei.Oricine poate creea un cont de gmail (...), oricine poate provoca în mod artificial un astfel de conflict. Ceea ce s-a întâmplat este foarte grav, în contextul în care este afectată imaginea unor companii cel puţin respectabile."
În raport cu toată această situaţie, trebuie spuse câteva lucruri. Aşa cum au apărut site-uri legate de imobiliare cu sutele, dacă nu cu miile, tot aşa unii oameni de afaceri au înţeles că târgurile imobiliare au un potenţial enorm într-o piaţă ca cea a României până la începutul anului 2008. A organiza astfel de târguri imobiliare este o afacere, menită să facă bani şi nu să ajute piaţa. Pe piaţa acestor târguri sunt tot felul de tactici de marketing, unele murdare, ca cea de mai sus. Când aceste tactici sunt dublate de prostie, ies scandaluri ca cel de mai sus.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu