Poşta Română rămâne încremenită în proiect
Am avut aseară de ridicat un colet cu plata ramburs. Cred că este prima dată când am avut de făcut o asemenea operaţiune. Mai precis, am cumpărat nişte medicamente din plante de pe site-ul de Internet al producătorului şi, pentru că nu avea foarte bine pus la punct sistemul de plată online, am preferat să aleg plata ramburs. M-am prezentat la oficiul la care era coletul, am stat frumuşel la coada aferentă ghişeului de coletărie, timp în care la alte ghişee nu era nimeni şi, în consecinţă, funcţionarii stăteau degeaba. Am ajuns la ghişeu, am prezentat avizul şi cartea de identitate. A căutat funcţionara actele de însoţire a coletului şi mi-a dat un mandat poştal, care era ataşat, şi m-a trimis la alt gişeu, cel de mandate. Desigur, a trebuit să stau la altă coadă. Am achitat mandatul de ramburs şi m-am înapoiat la primul ghişeu, la care am putut ridica coletul, după arătarea chitanţei care atesta plata rambursului.
Acest serviciu, colet cu plata ramburs, este unul singur şi nu trebuie împărţit în mod arbitrar în două. Este absurd să te prezinţia la ghişeul de colete şi să fii obligat să plăteşti suma la alt ghişeu. Acest sistem de organizare arată că Poşta Română a rămas încremenită în proiect. Ca aproape toate entităţile deţinute de stat.
1 comentarii:
Salut,
Din seria "posta noastra cea de toate zilele", un nou episod. Am fost de curand la posta pentru a trimite cateva poze. M-am prezentat, am stat la coada, iar, cand mi-a venit randul, am aflat de la domana de la ghiseu ca nu au plicuri! Mi-a fost indicat abc-ul de vis-a-vis. "S-ar putea sa gasiti acolo." Nu am gasit plicuri pe masura pozelor pe care doream sa le trimit, asa ca am facut o tura prin oras pentru a gasi...!plicuri!. Mi s-a parut fenomenal ca, in 2009, la posta, sa nu gasesti plicuri!
E o dovada hilara a managementului defectuos. Sau inexistent.
F.
Trimiteți un comentariu