Business Week, de vânzare - Reflecţii economice

luni, 13 iulie 2009

Business Week, de vânzare

Aflu de la Bloomberg că grupul de presă McGraw-Hill a angajat banca de investiţii Evercore Partners să găsească client pentru vânzarea revistei Business Week. Prestigioasa revistă americană a fost fondată în anul 1929, la începerea Marii Depresiuni, are o echipă editorială de 190 persoane şi este citită săptămânal de 4,8 mil.cititori din 140 de ţări.

Grupul McGraw-Hill este, în acelaşi timp, deţinătorul uneia dintre cele 3 mari agenţii de rating, Standard & Poor's. Se spune că decizia de vânzare este cauzată de scăderea vânzărilor de publicitate, cauzată de recesiune şi de concurenţa tot mai mare exercitată mai ales de mediul on line.

Business Week a înregistrat un declin de 30% în T2 2009, ajungând la vânzări de publicitate de 43,9 mil.$, mult sub declinul de 22% al industriei publicitare din SUA.

Cotaţiile acţiunilor McGraw-Hill (MHP) au crescut în ultima şedinţă de la New York Stock Exchange cu 8 cenţi, ajungând la 30,08 $. În acest an, acţiunile au crescut cu 30%.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © 2008 Design 'Minimalist E' de Ourblogtemplates.com

Sus