De ce am renunţat la serviciile Bancpost, după 15 ani - Reflecţii economice

sâmbătă, 11 iulie 2009

De ce am renunţat la serviciile Bancpost, după 15 ani

Am fost client al Bancpost vreme de 15 ani. Am decis, în cele din urmă, să renunţ, pentru o serie întreagă de motive. O parte dintre ele le găsiţi mai jos.

- Calitatea serviciilor acestei bănci s-a degradat gradual de-a lungul anilor. Bancpost a început prin a fi banca poştei. Personalul din front office a fost recrutat cu precădere din funcţionare de la ghişeele Poştei Române. Când au decis să schimbe personalul, în ultimii ani, l-au înlocuit cu personal de aceeaşi proastă calitate, dar mai cu fiţe, întrucât crema fusese luată demult de alte bănci.

- Banca duce o politică de comisioane hrăpăreaţă. Comisioanele uzuale sunt de 2 ori mai mari decât la alte bănci. Îţi ia comision de eliberare extrase de cont chiar dacă ai Internet banking şi nu iei niciodată extrase de cont fizice. Îţi ia comision pentru sumele primite în cont.

- A rămas cu un reflex vechi de a avea conturi separate pentru cardul bancar şi pentru deţinerile curente.

- Practică cursuri de schimb valutar foarte dezavantajoase pentru clienţi.

- Nu există posibilitatea de a constitui sau lichida depozite din aplicaţia de Internet banking.

- A practicat până de curând dobânzi zero sau ridicole la disponibilităţile din contul curent.

- Profită din plin de sumele în tranzit şi creează în mod voit sume în tranzit. Mai clar: dacă iniţiezi şi aprobi un ordin de plată din aplicaţia de Internet banking sau pe suport fizic, Bancpost îţi ia banii din cont imediat, chiar dacă banii nu pleacă din bancă în aceeaşi zi.

- Îţi creditează contul cu contravaloarea cecurilor în valută de la parteneri externi după cel puţin 35 de zile de la depunere, deşi banca încasează banii mult mai repede, de regulă după câteva zile. Am nenumărate dovezi în acest sens de la partenerii externi ai firmelor mele, care mi-au furnizat documentat datele la care banii s-au încasat de către Bancpost.

- Îţi ia comision la cecurile în orice valută numai în euro. Dacă încasezi cecuri în dolari SUA, nu este suficient să ai un cont denominat în această valută, ci trebuie să ai şi unul denominat în euro, pentru plata comisioanelor aferente cecurilor.

Transmit pe această cale un mesaj Direcţiei de Supraveghere din BNR, precum şi Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, de a verifica aspectele din activitatea Bancpost care frizează încălcarea legalităţii.

Ce spun alţii:
- Fraudă cu cardurile Bancpost şi scurgeri de informaţii chiar din bancă 9AM News
- De ce are Banc Post probleme cu fraudarea unor carduri Millenium? Oradeanul.com
- Stress Test: Bancpost MilionarulMioritic.com
- Bancpost a furat din banii de alocaţie ai unui copilaş de 7 ani JurnalulBTD.ro
- Cum se foloseşte Bancpost de banii clienţilor, sub acoperirea actelor MonitorulSV.ro
- Prima victorie în lupta cu băncile. Bancpost renunţă la comisioanele abuzive din contracte Antena3.ro
- Bancpost, cămătărie cu acte-n regulă forum.softpedia.com

4 comentarii:

Anonim

Bravooo

Anonim

excelent!

shi eu am aceleashi problema. cel mai tare ma enerveaza faza cu platzile online prin card. deshi plata o efectuez azi, iei imi pot lua banii cand vor, la cursul preferat de ei sub pretextul ca provider-ul nu shi-a cerut inca banii de la ei!!!

despre cecuri nici nu mai vorbesc! se pare ca le trebuie pe langa alea 45 de zile inca 13 zile sa proceseze banii! grrrrrrrrrrr

daca n-ash fi obligata sa lucrez cu banca asta mi-ash lua totzi banii shi nici nu i-ash mai trece pragul!

Anonim

Mda, este adevarat. Eu inca nu am renuntat la ei, dar o voi face cat de curand

Anonim

hoti nenorociti .....stau de o saptamana sa imi dea un extras de cont

Trimiteți un comentariu

  © 2008 Design 'Minimalist E' de Ourblogtemplates.com

Sus