Promoţiile, responsabile de comportamentul consumist al românilor - Reflecţii economice

marți, 26 mai 2009

Promoţiile, responsabile de comportamentul consumist al românilor

Piaţa autohtonă a retailului modern este influenţată din ce în ce mai mult de promoţiile magazinelor, circa 97% dintre cumpărători orientându-se în funcţie de acest aspect în alegerea produselor de pe raft, a declarat pentru NewsIn directorul general al Daedalus Group, Daniel Enescu.

"Piaţa retailului începe să migreze către zona de promoţii. Primul trimestru al anului a adus multe schimbări în comportamentul consumatorului. Conform ultimelor noastre studii, 25% dintre cumpărători aleg des o marcă aflată la promoţie, circa 72% fac aceasta alegere uneori, în timp ce numai 3% dintre ei nu sunt sensibili la promoţii", a spus Daniel Enescu.

De asemenea, acesta a mai adăugat că aproximativ 90% dintre cumpărători se informează constant de promoţiile magazinelor din revistele acestora.

"Circa 8,1% dintre cumpărători aleg des o marcă mai ieftină, în locul celei pe care o preferă, în timp de 60% fac această alegere ocazional", a explicat Enescu.

Iată că, totuşi, criza a reuşită să anihileze într-o oarecare măsură apetitul consumist al românilor sau, cel puţin, să-l facă să îmbrace o formă mai atenuată.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © 2008 Design 'Minimalist E' de Ourblogtemplates.com

Sus