Promoţiile, responsabile de comportamentul consumist al românilor
Piaţa autohtonă a retailului modern este influenţată din ce în ce mai mult de promoţiile magazinelor, circa 97% dintre cumpărători orientându-se în funcţie de acest aspect în alegerea produselor de pe raft, a declarat pentru NewsIn directorul general al Daedalus Group, Daniel Enescu.
"Piaţa retailului începe să migreze către zona de promoţii. Primul trimestru al anului a adus multe schimbări în comportamentul consumatorului. Conform ultimelor noastre studii, 25% dintre cumpărători aleg des o marcă aflată la promoţie, circa 72% fac aceasta alegere uneori, în timp ce numai 3% dintre ei nu sunt sensibili la promoţii", a spus Daniel Enescu.
De asemenea, acesta a mai adăugat că aproximativ 90% dintre cumpărători se informează constant de promoţiile magazinelor din revistele acestora.
"Circa 8,1% dintre cumpărători aleg des o marcă mai ieftină, în locul celei pe care o preferă, în timp de 60% fac această alegere ocazional", a explicat Enescu.
Iată că, totuşi, criza a reuşită să anihileze într-o oarecare măsură apetitul consumist al românilor sau, cel puţin, să-l facă să îmbrace o formă mai atenuată.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu